Marketing w sieci

Cel studiów

Celem  studiów Marketing w sieci jest przekazanie praktycznej i aktualnej wiedzy na temat sposobów wykorzystania Internetu w marketingu, ze szczególnym uwzględnieniem najnowszych trendów panujących na rynku mediów elektronicznych.

W trakcie zajęć uczestnicy dowiedzą się jak projektować i wdrażać kampanie reklamowe, internetowe serwisy produktowe i firmowe,  przeprowadzać badania on-line, pozycjonować strony i serwisy w wyszukiwarkach, realizować działania Public Relations. Studenci tego kierunku  poznają również specyfikę zachowań internautów/konsumentów.

Siłą studiów jest wysoko wyspecjalizowana kadra, posiadająca olbrzymie doświadczenie na zróżnicowanych stanowiskach w branży internetowej. Możliwość wymiany doświadczeń oraz poznania autorytetów w błyskawicznie rozwijającej się dziedzinie mediów interaktywnych ich poznania, zadania nurtujących pytań, stanowi dodatkową korzyść dla studentów.

 

Program studiów

  1. Wprowadzenie do marketingu i PR
  2. Najnowsze trendy w marketingu internetowym
  3. Tworzenie kampanii reklamowych w Internecie
  4. Badania marketingowe on-line
  5. Serwisy produktowe i korporacyjne
  6. PR w Internecie
  7. Socjologia zmian społecznych
  8. Zachowania konsumentów w Internecie
  9. Społeczna przestrzeń Internetu
  10. Pozycjonowanie stron internetowych i marketing w wyszukiwarkach
  11. Podstawy e-commerce
  12. Warsztaty graficzne i multimedialne
  13. Podstawy technologii internetowych
  14. Najnowsze trendy w sieci
  15. Budowanie i zarządzanie zespołem projektowym
  16.  Prawne aspekty Internetu
  17. Planowanie strategiczne w Internecie
  18. Seminarium dyplomowe
  19. Narzędzia mobilne w marketingu
  20. E-mail marketing