Zarządzanie kadrą pracowniczą

Cel stu­diów

Celem studiów Zarządzanie Kadrą Pracowniczą jest przygotowanie słuchaczy do realizacji funkcji personalnych we współczesnych strukturach organizacyjnych. Prezentowane na wykładach podstawy teoretyczne oraz ćwiczenia z zakresu zachowań praktycznych, gwarantują kompleksowe zapoznanie uczestników studiów z aparatem pojęciowym, użytecznymi technikami analizy, projektowaniem i zasadami modyfikacji zjawisk z zakresu zarządzania kadrami.

Ad­re­sa­ci stu­diów

Studia adresowane są do osób pracujących lub zamierzających zdobyć przygotowanie do pracy w jednostkach organizacyjnych i kadrowych, zainteresowanych zagadnieniami polityki kadrowej i poszukujących wiedzy ułatwiającej podejmowanie decyzji personalnych.

Program studiów

  • Pozyskiwanie pracowników
  • Strategiczne zarządzanie zasobami ludzkimi
  • Prawne aspekty zarządzania personelem
  • Komunikacja interpersonalna i praca zespołowa
  • Gospodarowanie kapitałem intelektualnym
  • Marketing i wewnętrzny PR
  • Współczesny menedżer organizacji
  • Sztuka negocjacji i zarządzanie konfliktem
  • Metody opisu stanu i zmian zasobów kadrowych
  • Rozwój personelu i system oceny pracowniczej
  • Seminarium dyplomowe